22 November 2010

PiL hiLang inGatan.

aku warning ciap2 post kali ini sangat jiwang and memualkan.
kalau ada yang tak tahan muntah sile berhenti baca!!
ini serious hahaha..

kalau ada pil ni dh lame aku amek.
utk aper?
name pon pil hilang ingatan mestilah nk padamkan something dr pala otak aku neh.
tuuppp...tapp..tuupp..ttaaapp
dh 2tahun rupenyer .
ape yang 2tahun nyer? "si fatin ni dh mule merapu.."
yes i am.
aku nk merapu puas2 supaya pasni xnk ade post jiwang2 dah hee..
everybody has experience in love whether in a good way or bad.
same ada kowang bahagia atau frust cm celaka.
pengalaman aku more to frust.
so semua owang ucapkan taniah pada aku sbb aku pernah frust and dh jadi salah sowg geng hampa.!!hahaha.
pas break aku da gak try kapel lagi tp HAMPEH tu je perkataan mampu aku ckp. hee
dtg la ape pon aku still ingat pada die.


"die" adalah some 1 yang aku pernah sayang,
"die adalah some 1 yang aku bawa jumpe parent aku,tggal dgn parent aku.
"die adalah some 1 yang aku xhargai dulu
aku xtahu mane salah silapnye hubungan ni.
my mum sebak when i told her that we break up
maaf ma ,aten dh cube pertahankan semua ni.
aku tahu ma aku syg "die" dh macam ank sendiri
he even call my mum "ma"
rumah parent aku cm rumah ke 2 die dh bile dtg jumpe aku.
yang pastinyer...
"die adalah some 1 yang bukan jodoh aku :)


bagi aku even dh putus still leh jadi kawan utk ape jadi musuh ,tak dapat kejadah pon.
tp dgn "die" aku xtahu nape die benci aku sgt padahal putus sbb gal lain.
baru2 ini aku trjumpe something d FB 
FB sowang gal yang pernah aku tgk n boi sebelah die tu lagi la aku pernah tgk sangat2.
ok now i got it.
pas putus "die" kapel balik dgn gal yang die curang tu.
aku xsedih ,tp aku puas aty,
aku tahu die dah bahagia now and aku perlu lepaskan "die" dr pala otak aku neh.
owang yang kenal n tahu ape aku lalui masa putus tu maybe akan paham nape aku jd gini and tulis post cibai neh.


aku tak tahu sama ada aku leh kapel lagi ke x,
aku xserik cume akan lebih berhati2.
kiri kanan member aku semua brkepit.
owang pegi dating aku juin wat muke kering hee! 
nasib bek mbr2 jns xkisah haha.
bia lah aku gini .
owang ckp aku lesbian , xlaku or sombong pon aku xkisah.
aku  tak hidup dengan kata2 orang k.
aku cume xnk frust n sakit lagi.
peddiiihh wooo...

                                                                                                     p/s= tu je pict ramai2 yg aku stil simpan                            selama 2 tahun utk ape aku pon tak tau.

No comments: