03 November 2010

KUCING TIRUAN

"i hate copy cat"
many people dun realize sometimes kite mudah terpengaruh.
still xnk admit??fak ko dgn hipokrit ko.
aku mengaku aku senang terpengaruh dari segi pertuturanku, pakaiku, dan attitude ku.
tp aku xkn sampai sesekali ilang diri aku yang sebenar.
FATIN always be FATIN ingat tu bodo!
sometimes tgk owg yg cube tipu diri dgn berlagak meniru owg laen ni KELAKAR.
SERIOUSLY, plz be urself.
xperlu copy cat org lain . ko tu dh cukup istimewa.
tp bile ko dh mule tiru gaya owg laen aku dh mule rasa ANOYA.
xsalah if meminati tp salah if u trying so hard to copy people style.
it make u look so cheap n xde originality ko sendiri.
so bile owg puji ape yg ko wt tu xperlu nk bangga sangat sebab ko xde hak nk proud hasil 
"STYLE COPY CAT KO TU"

P/S selamat mencipta style ko sendiri.



No comments: