03 November 2010

BALUT ROKOK DGN TEMBAKAU, KEPALA HOTAK KAU!

si kuyup kembang

name cute die kuyup.
die ank ikan yg sangat comey.
Q3-47-A sgt syg die.
die dh macam adek kiteowg.
dah 2malam berturut2 die lepak umah aku n tgk movie ramai kt dpn.
kadang2 bile die xdtg smua tertnya2 n rindu kt die.
die baik.sweet,putih melepak cm nk sepak2 je.
tp heran die xde GF?? bagus gak tu if die da GF misti xlayan karenah aku n kawan2 dh haha.
tq encik bubu sbb sudi layan karenah aku yg tgh2 malam akn mula g dapur korek2 makanan
tq sbb sepanjang lepak umah aku ko selalu dtg belikan aku makanan.
cam si ayah balik dr keje bw balik makanan utk ank die yg KEBULURAN d umah hehehe.
im glad to have FRIEND like u in my life.
jgn benti colourkan idup aku dgn telatah ko eh.




KUPU-KUPU HITAM

"tolong jgn lamar saya."
sbb pe?perasan aih minah ni!gedik?bangga?
sorry aku xde rasa semua tu.
cme rasa terharu n serba salah je hahah.
jgn ajk aku kapel sbb aku xtahu pe yg aku nk n aku cari.
bila mintak kapel n aku cakap knl BURUK BAIK aku dulu ,tu bkn bermaksud aku reject megog!
tp aku xharapkan ko utk paksa aku.
" ko nk ke aku main2kan ko" bila aku tanya ni depan ko bole ko wt lawak lak hadoyai.
aku dh biasa di permainkan so aku xkn wt cmtu pada ko.
tp plz paham bila aku juz nk KAWAN bkn KAPEL.
stupid n liar when people said i dun want to fall in love again.
people like diz are trying to get sympathy, poorly.
for me ur people are suck.
jatuh sekali xbermakna xkn jatuh lagi.
jatuh perkara biasa n ko akn terluka n sakit.
tp tu akn wat ko jd KUAT ag.
aku xkata aku serik tp akn lebih berhati-hati.
BERUSAHA if ko tol2 nk aku.
AKU XSPECIAL to be owned  remember that before ko nk aku jd GF ko.


KEMARAHAN AIR!!

jitra dh tengelam
aku risokan tok aku.
brg2 aku.
kenagan aku.
da duit nnt aku akn buat rumah terapung utk tok aku.
TGK R ! AKU AKN BUKTIKAN. (^_^)

No comments: