15 November 2010

MIMPI ITU SETAN

pada suatu malam yg indah dan bodoh
aku tido cam lahanat lalu tido ku di ganggu oleh mimpi plastic.
sbb aku gelar plastic sbb mimpi adalah palsu.
1stly aku xsuke mimpi.
mimpi leh wat aku jd berangan2.
kadang2 bila aku bermimpi aku nk menda tu jd kenyataan padahal menda tu if aku mati n idup balik 5 kali pon belum tentu akan tercapai.
bila aku buka mata nah!! back to reality.
frust bila mimpi yang indah xdapat jd kenyataan .
tp if mimpi ngeri xpayah jd kenyataan pon xpe hahaha!!
mimpi leh wat aku njd alpha, mimpi wat aku lupe pada dunia sebenar.
actually 2 3 ari ni aku mule mimpi menda pelik2.
menda yang aku dh tanam n buang jauh2 selama 2 tahun muncul balik.
utk apa??

owg tua2 cakap sebab nak bg kite ingat kt owg yg kite dh lupe.
yes aku perlu lupe sbb skrg die dh bahagia heee..
teeeettt sembang jiwang dtutup skunk!!
mimpi terakhir aku adalah mimpi yg penuh aksi.
aku tido pon leh tergerak2 nsb bek xde bunyi2 sound effect yg lucah dr mulut aku dlm erti kata lain mamai masa tido haha.
tp aku terkejut tido time tu dsebabkan aku tersepak seorang roomate aku yg tgh sedap tido sebelah aku.

p/s= azimah aku mintak maaf sbb tersepak ko masa tu. sampai ko mjerit aduh!
seriously aku xsengaja.
salahkan mimpi tu sbb die tlalu extreme bagi aku sampai terpaksa melakukan action pada ko. heeee.

 

No comments: