08 August 2010

bila tahap malas menjadi maksima


owg tua2 selalu pesan "jangan suke taguh2 keje"
tp bagi aku lak "taguh keje byk2 selagi mampu"
last2 makan diri beb..

sometime bila duk sesowg Aku mula pk damn ni xsetel ag, menda alah tu xwat ag, ala tempat tu xpegi lagi..
and last2 i end up with sambung tido, or lepak melalut smpai ke malam
keje haram xjalan pon.
tggu last2 minit baru nk kepoh mak enon wat hee..

yes im not PERFECT neither U,
atleast i admit ok. not hypocrite like others.
 mention sal hypocrite kdg2 penat nk berhadapan dgn owg gini.
aku xkaco ko asl ko nk kacau hal aku seh.
adakah sbb idup ko xsebagus idup aku ,atau idup ko terlampau bosan sampai nk celapak kacau idup owg len dgn hypocrite n bawa mulut.
BUSUK beb mulut cmtu.
tiket neraka dh dsiapkan utk ko sbb dh kumpul byk sgt dosa dgn mulut ko jer.

for me simple , dont like,back off . xpyh nk kemut2 tahan muke baek dpn belakang gampang jer.
YES aku bkn jenis pandai lawan mulut balik.
smua owg tahu gal bile gaduh dh macam bunyi anjing meyalak.
aku xde kelebihan di citu.heee
better kowg xtgk aku mgamuk coz some1 will get hurt.
that is guaranty from me.!!

anyway 2days ag we`ll start fasting.
can wait hee..
sah2 tired nnt tp i like.
maybe bila posa kurang sikit bunyi2 dr bontot aym d sekeliling.
chill je la .
azam = solat /cover ttup aurat/tarawih--->gegeh menjadikan ini 1 kenyataan!!

No comments: