15 August 2010

BACK TO BASIC

" dont love something that will not love u back"
kata2 d atas wat aku trsentak n diam bila dgr dr mulut some1.
yes, i am gal dat love attention.
"attention" yg aku nk juz penghargaan .e2 saja.
yes i try giving all my best when doing something.
aku xharapkan pulangan $ or trhutang budi .
by saying "TQ"  and show me how u appreciate for what im doing it will be nice thought sometime and make me feel worth it for all d struggle i did.

yes it hurt when we r not meant together,
but it more hurt when people dat we care not appreciate us.

i can take care of you,
but r u willing to take care of me?
kdg2 soalan ni da gak berenag2 irama dalm otak.
maybe it take time.
im not a girl that mouth fully activate to talk.
yes i am a shut up person.
im not sweet talker.
but i show what i feel through my action.
demand tggi2 pon xgne coz diri sendri pon xseperfect mana.
p/s = perkara d atas bkn jiwang cintan semata2.


baru2 ni pegi bazar dgn ma
nampak lauk je aku pandang ma,
ma pon pandang aku.
dgn muke xtau malu aku angkat kening n say
 "ma, satay"
ma wat2 xdgr cis..! agk begang d situ walaupon posa.
kemudian ma aku tunding jari n bsuara
 " aten, tu ikan bakar"
aku dgn niat blas dendam brkata
" 2 pertanyaan ke penyataan dr ma"
dlm maksud trsiratku
." ma ckp utk gtau aten ke atau utk tnya aten nk ke x ikn bakar tu"
ma aku jeling aku, sambil meneruskan perjalanan ke dlam bazar yg penuh umat2 yg lahap membeli makanan.

it ends up aku n ma aku lawan mbuat ayt penyataan n pertanyaan sepanjang ptg d bazar.
ma : "aten cendol"
aku : "peryataan @ pertanyaan ma?"
ma : peryataan! tarik tgn aku g gerai len lak.

last2 dua2 balik terkedek2 dgn beli kuih n kebab jer..
adeh ma aku sowg neh..

No comments: