24 August 2010

GIRLS like US

pejam celik,kentut berak now dh masuk 2 weeks something kite dh bpuasa.
taniah pada yg still maintain ,n pada yg telah kecundang double congrats 4 u. :)

its true when people say bulan puasa mmg bulan yg byk menguji kesabaran sgt.
whether we can handle it well atau ikut kan perasaan lalu mampos di tengah jalan. heee..
many things dat happen kt aku ,yg diluluskan utk di kongsikan dalam blog neh .

bermulanye ramandhan everyone sgt bersemagat
"tahun ni mmg comform aku leh posa penuh"-statement pertama
"kalau bleh tiap2 malam aku nk g terawih"-statement kedua
"bulan posa ni leh jimat coz xmakan,beli pon utk berbuka jer"-statement ketiga
"leh kuwus sbb posa yeay!!"-statement keempat

kesimpulan ats ni adalah statement hangat2 tahi ayam yang aku dgr di sekeliling ku.
yes my dear im also one of then yg keluarkan statement gini huhuh..

here some tragicomedy yg happen along our fasting month.

1st episode ~ tambi (bkn nma sbenar)
                    balik dr kelas dgn bpeluh cm lahanat.
masuk bilik,kuakan maggie,
senyum cm setan, masak sambil diperhatikan oleh jajal ,
lalu dua2 telah terhanyut bauan maggie buatan dunia,
maka selamat lah dua2 brbuka di waktu tengah hari sambil makan maggie.
kul2 jumpe tambi g kelas, dgn muka letih die pndang si rambut kerinting n ckp
"fy,aku pnt la.puasa arini letih sgt" padahal ko xtahu jajal dh gatu aku dlm FB yg kowg tgh mam sedap di umah haha.


2nd ~BESDAY!!
first time in my life aku sambut besday dgn anak2 yatim.
its cool n besh.
besday jatuh time bulan posa rasa len sgt.
byk abehkan masa dgn tido without celebrating any of it.
quite sad tp bia la ,be matured xkn tiap2 tahun nk sambut kan?hee..
to anak2 yatim from sungai burung n kawan2 thanx 4 singing besday song n wish it for me
thanx also to ADIB yg belikan cake secret recipe ug sangat2 lazat.
thanx to my DAD yg wat suppurise tp xbpe nk jadi cian die last minute aku cancel surprise die coz letih bru abeh event.
i`ll make it up to u weekend ni ye bapak.. :)
THANX TO JUA,APISH,RAIFA,AM,UCUP,EJAL,YATI,NOK KECIK ,KWN2 FB N YG LAIN2 .

SPECIAL THANX TO KASH ALSO heee..

3rd ~ bila posa owg mmg mudah naik angin n mengamuk.
simple example manusia leh bunuh klu xcukup makan :)
lapar+panas+problem= manusia jd ilang pertimbangan n kire nk bercakar je antara satu sama lain.
so bile aku nk nek angin aku ckp pada diri "ni misti sbb lapar tu mudah marah"
 pastu aku xkn jd marah dh..
heee..
cube korang amalkan tgk.

4rd ~ kawanku yg berangan
cite ni da versi lucah sikit.
its normal when gal got the vip ticket to skip fast if their r having their period time.
bila come to 1gal dtg ehem2.
 member gal lain akn kepoh coz their want the same thing,
ye la sape xjeles seh bila tgk mbr kite dpt mam cdp2 tp kite brbuih mulut.
mmg la wat permintaan agr dtg ehem2 cpt supaya leh juin mbr2 len makan same hee..
sampai satu tahap kawanku DOBOT "bkn nama sebenar"
 ala2 pakai pampers berangan dtg ehem2 padahal habuk pon xde wat berpeluh je beb.
simpati aku tgk.
wat2 ketuk pewot la..hadeh macam2 la pagai ko dobot.
sabo yer dobot ur turn willcome next.
tah2 kene tang pagi raya mungkin heee..

5th~bubur lambuk time~
mmg adat masscom setiap tahu akn wat bubur lambuk.
besh n penat tp hasilnye BUBUR LAMBUK YG SGT ENAK!!
conclusion = im satisfied la bhabi.
selamat menjamu bubur lambuk kankang dari MASSCOM n uncle HMI yg jd chef
(padahal uncle tu nk sebut MHI)
xpe pakcik walaupon salah sebut tp confident yg penting bila kite buka cerita hahah.


ujg mggu ni balik kl.
spend time dgn family puas2 wee...
besh!!
katanyer nk shopping raya..hee
like always my mum n sis will pick for me.
im totally sucks in picking baju raya so let they decide je la nnt hee..

p/s sumpah xsabar nk raya!!! 

No comments: