12 June 2011

Persahabatan yang melampaui batas

Macam-macam dah berubah sekarang ,
sedar tak sedar aku sudah sebulan keje , cam magic  " sekejapnya masa berlalu "
FYI kawan-kawan baik aku pon sudah berhijrah sekarang,



Ummey Abdul Razak

Now dia stay kt Seri Kembangan as she doing her intern here. Seriously apy gila bila kawan yang kite kenal separuh hidup kita da dekat dengan kita kan?
Actually 1st week dia datang tu aku da jumpa dia untuk g HARI BELIA di putrajaya. Yup , aku sowang belia dari kedah and aktif  . Aku n belia yg lain ditempatkan tido di UPM  , bkn nk cita pasal belia sebenarnya tapi nk cita apa yang ummey ni wat sampai aku terharu tahap gaban ,

Aku tumpang tido dkt bilik dia , 
aku tertido awal maybe sebab letih time aku tido ummey still on lappy dia ,
 so aku expect tak pe la kongsi sekatil tido sama-sama .
Guess what bangun pagi tu , ummey tido atas lantai lapik kain n berbantalkan beg dia, 
alasan die tak nak kejutkan aku tido.
Sumpah rasa bersalah gila, cam nk peluk ummey tp si ummey ni rock japg kalau peluk die flying kick aku lak. aku cuma dapat cakap
 "TQ ummey , bofren aku pon belom tentu akan wat camtu untuk aku hee "

So far dah dua minggu duk hang out dengan ummey tapi minggu ni xkesampaian lak nk lepak atas sebab2 yang tak dpat dielakkan kan hehe insyallah minggu depan saya cuba pegi kt awak ye ummey. 


Next is hot mama ni , now she already move out from Kedah , she stay at Klang , working there :)
last two weeks dapat gak lepas rindu and hang out dengan die. She really a good freind. Always be there when i need her. She always look at the bright side of me, Selalu puji aku even aku pakai serabai die akan cakap u look great heee..Die tak pernah berubah ,dari segi attitude and caring dia,Even dah jadi mummy pon she always look pretty at my eyes .  here she is..


Noor Shafilah bt Darus


Last but not list sowang ag kawan ku yang paling comey dengan tahi lalat die, tapi dia masih di Kedah sebab dia masih study ag. belom abeh. its ok , jangan sedih ye sayang kiteowang kt sini always ingat awak
 Balik kedah nanti kite leh berkumpul ag cam biasa kan? Tapi last week dia ada tuwun KL kejap dari johor . Dia sangat "cengey" ayat2 power selalu kua dr mulut die ,tp saya tahu dia baek n sweet. Dia selalu bz dgn studynyer tp kadang2 dia akan cari gak masa utk spent dgn saya setiap kali balik kedah, Time karaoke lagu dia mmg semua urban hehe.. kadang2 lagu kita belom lahir pon dia nyayi , da nama manja dia , R_s hehehe.. setiap kali saya panggil mesti dia marah xkisah la , saya je bola pangil cmtu. :)
, TQ kawan sebab datang gak untuk kita meet n lepak ramai2. 
Meh tgk muka comey dia ..


Roslinda bt Salleh


p/s = kawan2 ,TQ setiap jatuh bangun saya awak semua selalu dengan saya.
bagi sokongan pada saya. Kadang2 sikap saya byk menguji kesabaran kamu semua, tp kamu semua ttp bersabar and tima baik buruk saya.
ikhlas dar hati saya, saya sayang kamu semua :)

2 comments:

IDHOUSE WALLPAPER said...

waaa,,,sedih n terharu aku,,ini persahabatan yg aku impikan,,hope u guys will alwyas stay 2gether even we, u, and us jauh,,miss u all.

Opera Hidup said...

alolo dun say like dat , ko pon kawan aku . always k :)